Over ons

Elke performante organisatie is gebouwd op fundamentele waarden die als leidraad dienen om de visie van die organisatie te realiseren. Innovatie, authenticiteit, verantwoordelijkheid en klantgerichtheid spelen dan ook een centrale rol.

Innovatie

Innovatie is het werk van iedereen

Innovatie is een werk van iedereen. Bij Touring stimuleren we nieuwe ideeën die van ieder van ons kunnen komen. We innoveren op een eenvoudige, efficiënte, klantgerichte en rendable manier. Keep It Simple & Smart.

Engagement

Bij Touring draait engagement rond 4 sleutelwoorden

  • respect: we zijn onszelf verplicht om onze verbintenissen met onze klanten, leveranciers en collega’s na te komen (SLA’s, doelstellingen, meetings, ...)
  • articipatie: we engageren ons actief bij het nemen van beslissingen
  • betrokkenheid: we betrekken de anderen bij de beslissingen en plannen die hen aanbelangen om beter samen te kunnen werken en leven
  • loyaliteit: we blijven achter onze beslissingen staan, wat er ook gebeurt

Klantgerichtheid

Onze organisatie draait om onze klanten

Het is dankzij hen dat Touring bestaat. Daarom verdienen ze een luisterend oor en diensten die hun verwachtingen inlossen. In dat opzicht moeten we de markt constant analyseren en onze producten verbeteren om in te spelen op de behoeften van zowel onze interne als externe klanten. Het is niet aan onze klanten om naar ons te komen. Nee, wij moeten toenadering zoeken tot onze klanten. Daarom informeren we hen proactief over de vooruitgang van hun dossier

Verantwoordelijkheid

Het verantwoordelijkheidsgevoel omvat drie fundamentele concepten

  • leadership: een belangrijke rol van de directie is om de medewerkers aan te moedigen om hun verantwoordelijkheden op te nemen
  • risico’s: we verkiezen een beloftevol plan dat een bepaald risico inhoudt boven een perfect veilig, maar middelmatig plan
  • uit fouten leren: we buigen onze fouten om in successen

Eerlijkheid, openheid en transparantie zijn kernwoorden bij Touring

We hebben respect voor onze collega’s, klanten en partners door altijd op een integere en loyale manier te handelen. Authenticiteit is ook het gevolg van een persoonlijkere aanpak waarbij we dingen (of onszelf) op een opbouwende manier in vraag durven te stellen en gericht naar oplossingen zoeken. En wat als authenticiteit gewoon hetzelfde is als passie? Eén iets is zeker: al onze medewerkers werken met hart en ziel voor Touring!